three words, What a night!






J & J kom och hämtade mig, så jag hoppade in i bagageluckan på mopedbilen och så for vi och plockade upp Nadja och sedan vidare till sidlande till Puttes villa :) väntade där på Becka, Madde, Erika och putte. Hade hinderbana för Becka, hahah :D
satt där hela kvällen och natten, och gud vad roligt jag hade, hahaha hoppas vi gör om det nån helg! ;)
Halv sex kom jag hem och somnade kanske halv sju tiden, och vaknade klockan tio, icke bra icke bra! Idag är huvudvärken på besök men det hör väl till en söndag ;p

Nu ska jag sätta på en film eftersom jag inte har någon lust att gå ut i det fina vädret, haha är helt loppuslut !

-Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0