en lista

Det bästa tjejsnacket handlar om: killar, killar, killar, minnen
Den coolaste är: min far om jag ska vara ärlig
Plagg jag är mest trött på: leggingsen som alla utom jag har från GT domhär
Plagg jag inte kan vara utan: långa bastoppar
Jag vill helst ha: SOMMAAR!!
Viktigaste egenskapen: humor
En bloggare som har den egenskapen: -
Det gör mig mest glad: vännerna, godis, sommar, kameran
Den största orättvisan är: Japan nu just!
Tv-program/serie som jag gillar mest: Stylisterna, desperate housewives, solsidan
Ord som bäst beskriver min blogg: vardag, fotografi och lite " mode "
Ord som bäst beskriver mig: snäll, omtänksam och lite humoristisk
Ord som jag skulle vilja att andra beskrev mig med: Snäll, omtänksam och rolig
Jag vet att jag är kär (i dig) när: det är dig jag tänker på när jag vaknar, sitter i bussen och somnar. Ser jag dig är jag alldeles varm inombords och ler hela tiden som om jag är helt knäpp, när det plingar i telefonen och tänker att det är du men det Kappahl, typiskt.
De tre snyggaste killarna i världen: Chace Crawford, Dan i Gossip Girl, Sean Faris
De tre snyggaste tjejerna i världen: Leona Lewis, Eva Longoria, Megan Fox
Replik som får mig på fall: inte för att skryta men det är jag som är Bamse! ha ha
Tre bloggar som jag vill ska gör formuläret: dom som läser detta!!!!


-Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0