Fråga - Svar

Lite nyfiken och anonym om kiss me k-k-kiss me:

Hej! Fram för allt, snygg header! Skulle du kanske kunna lägga ut bilder/tips om vad som du tycker är "trendigt" i vår? Jag tycker att du har en hel skön stil och man blir så inspirerad :)
Älskar jackan!


För det första vill jag säga tack så mycket! :) Roligt att du inspireras ;P
Sedan så kommer nu här på vad jag tycker/tror är trendigt i vår :)

1. Skinnjackan
   Skinnjackan tror jag nog sitter kvar i vår också! Den korta modellen kanske, snyggt till allt ;)

H&M

2. Virkat
    Något som just kommit ut i butikerna är alla möjliga saker som är virkat, allt från shorts till någon lite detalj på en cardigan, så det är något som är trendigt nu i vår och i sommar :) Själv är jag lite skeptisk mot det, men det börjar bli bättre ;)





3. Färger, starka färger
    Nu ska du ha röda, blåa, gröna, gula byxor på dig! Det är något jag aldrig kommer att sätta på mig, kanske för en stor summa pengar men nej, håller mig nog till vanliga jeans eller hel svarta, tråkig som jag är :)




4.Pastellfärgat nagellack


Här fick ni lite smakprov, vad jag tror komme vara trändigt i vår, orkade inte rabbla upp allt men lite iaf :)

-Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0