tröttis, sjuka ögon



Kvällen blev inte riktigt som planerat, eller den började bra. Åkte till madde halv 8, satt där en timme kanske och så började vi gå mot bygdegården, då började jag få ont i magen, var vid bygdegården någon timme och sedan började jag må så dåligt så att jag ringde efter Jenny, kom hem och åt lite och så drack jag massor med vatten :) Så Chloe med Jenny och så somnade jag, den filmen är verkligen värd att se!

Vaknade för 20 minuter sen, ska just gå ner och äta frukost :) Vädret är jättefint idag, så det blir väl en powerwalk senare ;) Mår bra nu, som tur är!

Den här Söndagen har jag ingen alls ångest för att det är skola imorgon, eftersom jag har Prao hela denna vecka! :) Kul ;P
Sedan en vecka i skolan och så åker vi till Egypten :D

-Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0