regnregnregn



Tungt och stiga upp i morse, skulle mycket hellre ha legat kvar i söngen och sovit :) Men det kunde jag ju inte, så steg upp och gick i duschen och så fixade jag mig och åkte till skolan :) Hade innebandy på tillvalsgymnastiken, gick väl helt okej, sedan sista timmen hade jag samhällslära prov som gick lite mindre bra! haha godkänd blir jag nog men kanske inte det allra bästa man kan få! :D

Ikväll blir det bara FREDAAGSMYYS, haha nä men är hemma med lillasyster eftersom alla är borta här hemma ;P
Men imorgon blir det andra bullar ;D

-Josefine

Kommentarer
Postat av: Remimargrethe

Hello, This site is a brilliant idea!

2011-03-30 @ 11:21:13
URL: http://remimargrethe.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0