Antibiotika + Zumba = inte bra!



Åkte på Zumba igår kväll då, gick bra tills de sista 10 - 5 minutrarna, trodde påriktigt jag skulle spy, eller det var 5 före att jag gjorde det, men så drack jag vatten och tog det lite lugnare men så blev det bara värre så jag gick ut och tog frisk luft tills det slutade!
Kom hem och mådde fortfarande dåligt, var bättre när jag var ute så jag gick omkring på gården en stund och så gick jag in och tog på mig en bättre jacka och skor och så gick jag ut och gå en bit.. Blev ändå inte bättre men så hoppade jag i duschen och stog där i kallt vatten, då blev det lite bättre men sen sämre tillbaka.

Har inte kunnat ligga och sova, kändes bättre och jag satt så jag har suttit upp nästan hela natten och halvsovt, jobbigt.. Fick kanske bara 1-2 timmars sömn. Så idag är jag hemma och mår fortfarande dåligt, men inte riktigt som igår men ändå dåligt. Ska se igenom idolerna från igår nu, missade halva för jag befann mig i wc hela tiden nästan :/

Det var säkert p.g.a. antibiotikan, man ska väl inte anstränga sig så mycket då. Eller så var det mensvärken :/

Missar inget viktigt i skolan idag heller som tur är, men åker nog imorgon tror jag :)

-Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0