:)

hade inte tid att blogga igår för halv fem åkte jag iväg med Anna och Madde på bio, The last song :) Rekomenderar den verkligen!
Sedan kom jag hem lite före nio och så hade jag moddeprov idag så jag pluggade lite, sedan somnade jag :)

Härliga bilder syster tog i schweiz! ;)









Sitter och lyssnar på Joshua Radin, älskar hans låtar! :)
Men nu ska jag äta mat och sedan läsa på sista provet i 8:an! :D Historia altså ;P

Fick ut Matteproven som vi hade i måndast också, fick 32 av 41, först när hon ropade upp mitt namn så gick jag för att se vad jag fick så såg jag bara trean så jag trodde jag var underkänd men sedan fick jag veta att jag hade 32 poäng

-Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0