:D


Kusinerna Amir och Zakarias ;) Grattis Zakke!
New york minute ( en galen dag i new york) var nog bra, sedan när jag såg vad den hette på svenska förstod jag vilken det var och kom på att jag har sett den förut men jag såg den ändå! :)
Nu har jag just gjort finska läxan och ska börja läsa på geografiförhör som skulle ha varit idag men eftersom jag var hemma så tar jag det imorgon ;)

Nu är det bara jag och mamma hemma men snart åker hon i väg på kurs så då blir jag ensam hemma igen för lilla - och storasyster åkte iväg till stan med moster och pojkarna till Rax på pizza eftersom kusin Zakarias fyller 10 idag, men eftersom min mage och jag är osams så stannade jag hemma, det kommer ändå bli en massa tårta och kakor imorgon  :)

-Josefine

Kommentarer
Postat av: Gabbies

Hej! Vill bara tipsa dig om att hos mig kan du tävla om en snygg retroklocka: http://gabbies.myshowroom.se/tavling-vinn-retro-plastic-klocka/.



Ha en fortsatt bra vecka!

2010-03-11 @ 16:43:43
URL: http://gabbies.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0