Nyår




Lite bilder på raketerna från igår :)

Gästerna kom sex tiden, vi åt middagen direkt.
Förätten bestod av smörgåsar med laxröra, sen varmrätt som var potatisgratäng och kycklingfileer inlindade i bacon, och till efterrätt blev det vanilj panacotta :)
Jag satte mest hemma hela kvällen men sen elva tiden började jag gå emot jessica, de var jättemånljust :)
Vi gick till Jessica en stund och sedan lite före tolv så gick vi till mej och sköt raketerna :) Jessica åkte hem då efter. Klockan tre åkte gästerna hem, men jag somnade först 4 tiden :)

Idag har mesta av dagen bara bestått av film, har tittat Air bug, nu ser jag på smekmånaden, och sedan blir det mr bean på semester och kanske kalle och choklad fabriken ;D
Vi har fullt med matrester från igår så det blir att äta det senare men som tur var så var det Gott ;)

Nu ska jag fortsätta och se film ;p

-Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0