**

Tydligen är jag inte den enda som har konstigt på bloggen ;) Tur det!

Förut idag fick jag en uppgift av min mor att fixa lite bilder i en tavelram, började på men färgen tog slut men jag hann få bilder iallafall, jag tog några gamla också ;)

Bilden är sned så det ser ut som om alla bilder skulle vara det också! :)
Är inte nöjd men min mor är nöjd! ;D haha lucky me!

Här kommer lite bildr från idag när jag var ut med syster på en fotopromenad ;)

Syster yster

Min väldigt snygga outfit, haháhah utan smink och ser ut som en köttbulle ;D MEN det var kallt.




Var en sväng till Farmor med dom var inte hemma :)



Nu räcker det med bilder ;d
ska äta mat nu och sedan baka paj :)

ikväll ska jag ha filmmaraton med mig själv! :D

-Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0