:)


Kom just ur duschen, ha varit ut och gått med pappa runt byn :) Hahah tungt var det kan jag säga, i snöstörm nästan.
Rebecka åkte hem halv fyra ungefär, efter det har jag hunnit med ganska mycket som till exempel, bakat kladdkaka med syster, damsugat vinden och en sväng till jessica för att se hennes nya rum som va jättefint! :)

Och nu är det bara två dagar kvar av lovet, usch men som tur har jag något att se fram emot för jag åker ju till åland på Fredag ;) Kulkul.

Nu ska jag gå och äta nåt, och sedan går jag och sova, måste börja träna inför skolan så att jag kommer i säng någon gång senare för det har blivit till klockan två nu de sista nätterna ;/

Ha de bra!

-Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0