Dålig uppdatering


Kom just hem från bio nu, var och såg på It`s complicated, hahah om ni inte har sett den så ska ni se den! verkligen bra. :)
Min uppdatering har verkligen varit dålig, men jag har inte haft tid. Igår var jag borta hela dagen för vi hade skola på dan och sedan musikalen på kvällen :) och idag hann jag nästan bara hem och så åkte jag till stan!
Men över helgen kommer jag att skriva, lovar! ;)

Avslutar frågestunden nu för det lyckades inte riktigt den här gången. Bättre lycka nästa gång ;D
Imorgon kommer bilder från musikalen ;)

Tror bestämt att jag skall börja leta mig till sängs redan fast kloackan bara är 10 men jag är jättetrött :)

-TRÖTT josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0