;D



Kom hem tjugo före fyra,  åt jag lite och sedan dess har jag försökt att platta syster Jennys hår, haha det gick väl bra men tålamodet började ta slut när jag nästan var färdig men.. : )

Idag när jag kom hem från skolan gick jag via posten och gissa vad?.. Jag hittade ett paket som det stod mitt namn på, hahha det var minsan länge sedan ;) I paketet var det väl inte världens bästa grej men det var iallafall en t-shirt som det stod Zest.fi på och ett band som man kan ha i håret eller var som helst. Vi hade tydligen haft något i skolan som man kunde vara med i :) hahha men nåt sånt minns jag inte ;d

Nu ska jag se DHW och sedan får jag se vad jag hittar på :)
Ska kanske ta kameran runt halsen och knäppa några bilder :)

-Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0