School


Skolan var ganska tråkig idag eftersom Rebecka och Rebecka var borta och vi var bara 8 i klassen ;D Men iallfall så började vi med den ny period idag så vi hade Fysik och Biologi och Religion ;( Denna period är längre än dom andra så den här är sju veckor men jag ska nog klara mig igenom den! ;)
imorgon har vi inga vanliga timmar för vi har Nou hätä, vet bara att det går ut på att bland annat släcka eld och få höra på olika personer som berättar. Vi har också må bra :)

Nu sitter jag och väntar på att syster ska komma hem med datorn så att jag kan se DHW, LÄNGTAAR ;D

Ikväll blir det bara chill eftersom jag inte måste göra några läxor tills imorgon ;)

-Josefine

Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

Så snygg outfit!

2010-02-22 @ 18:16:46
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: anapanda

nu har jag ordnat en tävling på bloggen, så kika in och delta om du har lust! :) (kom ihåg att du anmäler dig genom att kommentera inlägget som heter "tävling")



Ha en bra kväll! ♥

2010-02-22 @ 19:26:23
URL: http://anapanda.webblogg.se/
Postat av: TUBA [bloggen om outfits :D]

fin hon var på bilden o fin header! :)allt bra? jaag älskar att fota <33



annars...min blogg handlar om outfits varje dag, insperationer och tips ganska mkt! =) hoppas du gillar min "mode" blogg vad gillar du att läsa om? ;D kram påå diig!

2010-02-22 @ 20:13:34
URL: http://tubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0