BILDBOMB

Kom just in, nu kommer lite bilder från idag !  ;D


Tog ju nitarna från ett bälte och satt på lite kläder, domdär nitarna hade jag först på en tröja men dom ville bara falla av så jag bytte till den här kjolen! Ganska tjusigt blev det! :)


;)


Satte också fast lite på jeansjackan som jag köpte förra sommarn på Gina Tricot för endast 9,90 € ;)


Lite suddig bild men får väl duga :D

Suddig

-

:)


Nikon D60 Macro 90 mm





;)







Komentera gärna! :)

nu ska jag se ett DHW avsnitt sedan börja med engelska! :)

-Josefine

Kommentarer
Postat av: anna

va fin ande bildi på fågelholtjin va ! :o :D

2010-02-13 @ 16:24:38
URL: http://malaxbruttonaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0