Bara för att jag har tråkigt

3 saker

tre saker jag inte förstår;
1. Trolleri (vissa) 
2. Gammal Malaxdialekt
3. -

tre saker jag känner för att göra just nu;
1. Äta kladdkaka
2. se på film
3. Resa

tre saker jag vill göra innan jag dör;
1. åka till Miami
2. bo i Sverige
3. Bli frisör

tre saker jag hatar;
1. sand i skorna
2. hårstrån som sprätar åt alla håll
3. tår

tre saker jag är rädd för;

1. vissa hundar
2. döden
3. ormar

tre personer jag litar på;

1. Jenny
2. Mamma
3. Rebecka

tre saker jag inte kan;

1. hjula
2. blunda med ett öga
3. äta rågbröd, haha

tre saker jag är bra på;

1. retas
2. äta för mycket godis
3. bädda ;D

tre saker jag aldrig gjort;
1. ätit sushi
2. varit till Norge :DD
3. hoppat fallskärm
 
tre saker ni inte visste om mig;
1. är jätteblyg
2. har celiaki
3. Ska till egypten i oktober :D:D

Kommentarer
Postat av: anna

saker jag inte förstår: gammal malaxdialekt



HAHH syftar du på håschtäbackboa? :D:D:D

2010-04-26 @ 19:05:14
URL: http://malaxbruttonaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0