SvartVit



Nu har jag just bestämt mej för att inte äta godis och inte heller så mycket kakor och sånt framtill julen! Vi får hoppas att det kommer funka den här gången för alltid när man har bestämt sig för att göra det så efter några dagar så tänker man att äh jag gör det nån annan gång eller nåt liknande! ;) Men nu har jag verkligen bestämt mej för att göra det!

Annars så skall jag ha en presentation på onsdagen och jag vet inte alls vad jag ska presentera, tänkte att jag skulle ta en film eller en bok men vi får se vad det blir! Kommer att måsta jobba med den imorgon efter skolan menjag har finska prov på onsdan också så det kan hända att det inte kommer något inlägg imorgon! ;)

-Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0