ingen träning!


Idag hade jag hälsoläraprovet som jag skulle ha haft på måndagen med då var jag sjuk så.. de gick väl sådär, det skulle väl ha kunnat gå bättre! Sedan hade jag också matematikprov som gick helt åt skogen kan jag säga :)
Jag fic också ut geografiprovet OCH yes jag blev godkänd, jag trodde inte det eftersom dom sa att alla var under 7 och dom hade fått sexor och femmor.
Idag var vi också till gymnasiet och lyssnade på Eva Wahlström, det var faktiskt intressant:)

Så efter skolan åkte jag till idrottshallen och bytte om och då var klockan bara halv fyra och min träning började kvart över så jag satt och gjorde kemiläxan. Men när klockan blev kvart över fyra så fick jag ett medelande av min tränare att det inte blir någon träning så då var det att ringa till mamma som kom och hämtade mig! ;)

Nu ska jag göra interail och sedan blir det att läsa på kemi :)

Ha en bra dag :)

-josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0