21 Januari



Hinner inte sätta in bilder från kameran så det blir webcam bild :)
Lite av dagens iaf ;)

-Skjorta, H&M
-Kofta, Gina tricot
-Baslinne, Gina tricot
Sedan hade jag också mina Mc tigts till :)


nu sitter jag här igen och har just sett två avsnitt av DHW, haha :)
Hade Matteförhör idag som gick bra tyckte jag men vi får se hur bra det gick när jag får ut det. Nu ska jag gå ner och baka bröd tror jag, det ska bli nå liknande baguetter ;)
Imorgon är det redan fredag, haha  fattar inte, jag tycker den här veckan har gått jätteslött :) Imorgon får jag fortsätta med min väst som jag håller på med i textilslöjd ;D
På Lördagen blir det att åka till Solf och skaka arslet av sig ;'D hahah

-Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0