trött..



Började klippa gräset lite före fem och blev färdig lite före 10
, har gått med gräsklipparen man skuffar för att på samma gång få lite motion, men vi har ju nog en som man sitter på också men för motionens skull så tog jag den andra :) Nu är jag riktigt trött och gissa vem som kommer att ha sjukt i armarna imrn? precis.

Någon som sett filmen Julie and Julia ? Håller nämligen på att ladda ner den nu så att jag ska ha något att se på imorgon, dom har lovat regn och kanske åska!

Men nu ska jag sova :)

-Josefine

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har sett den och tyckte den var väldigt gammaldags men gillade den faktiskt.

2010-08-03 @ 22:40:43
URL: http://goldenstardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0