Sunday sucks

Bilder kommer sen ikväll! :D kika in då ;)

Har hunnit med ganska mycket idag, har hälsat på Farmor och Farfar, städat och flyttat om i rummet, gjort läxorna och nu ska jag snart äta mammas goda tacopaj :)
Har inte beställt något eftersom jag åker till Åland nästa helg ( altså helgen efter den här som kommer ) :D med mamma och lillasyster, ska se där om jag hittar läderjacka och kanske någon bok och sådant papper som jag skulle ha :)
I helgen är det Åminne avslutning på fredag så jag får se vad jag hittar på på lördag ;P

Ska försöka komma i säng tidigt ikväll så att jag orkar imorgon :)

-Josefine


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejhej!

Ta gärna en titt in i min lilla modeblogg och se efter om den är något för dig. Kanske är den det, kanske inte ^^

kram!:)



www.thestoryofsofia.blogg.se

2010-08-22 @ 17:21:43
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0