strandeen :))

Åkte till Farmor och farfar och plockade lite bär, sedan fick jag så varmt, det var minst 30 grader i solen. Så då åkte jag ner till Åminne och simmade och solade med Madde, Anna, Jessica och Jimmy :) Sedan for Jessica och jimmy hem och vi resten for till strandservice och åt (förutom anna) :) Tror vi nästan är stamkunder där nu :DD heehe

Kom hem lite halv 6 och hoppade i duschen, nu sitter jag här och ska snart rycka upp mig och städa rummet bara jag får någon ork, skulle ha lust att skita i allt och ta en låång powernap ist ;)
Ikväll har jag inga planer, får se sen :)

Imorgon bär det av till Fagerö, första gången för min del :)

-Josefine

Kommentarer
Postat av: matilda

godkväll. allt bra med dig? jag har precis fixat mina naglar, tog sin glada tid. vad tycker du?

2010-08-13 @ 22:36:33
URL: http://sparklegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0