Många kommentarer



Nu e de snart helg igen, skönt kommer det bli!
Mysigt med lillajul nu också!

Skolan gick slött idag, hade finska prov som gick åt skogen och så fick vi ut två geografiförhör, haha jag fick 8 ½ i det ena och 4 i de andra men som tur är så har vi så att lärarn räknar bort det sämsta ;)
Har bakat en mockarutor ikväll också, dom blev misslyckade och helt tunna men det går väl! :)

Min datorn har fortfarande nå fel så jag sitter på systers dator nu med hon och mamma är på bio!
Imorgon skall vi på första adventsgudstjänst till kyrkan från skolan också, så jag måste komma ihåg att ta med kyrkogångsboken :)

Nu ska jag gå och läsa på matte prov som vi har imorgon! ;)

PS. tack för alla kommentarer, såg nyss att jag hade fått in 13 st under gårkvällen (Y) :) heheh

-josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0