good


(inte kvällens outfit, men gårdagens! )
Kom just hem från jessica, kvällen blev väldigt bra!
Började med att vi åt tacos, de va länge sedan jag hade ätit det så det smakade bra! Sedan satt vi och tala om allt möjligt och gud vad man har skrattat! ;)
Sedan blev det dans och mera ätande, folket åkte hem där 11-tiden. Jag, Rebecka och madde lämnade där en stund till, jessica fick meddelande av anna att vi hade glömt att äta tårta så vi tog och öppnade den då.
Sedan gick jag hem och nu ser jag på film med syster :)

Imorgon är det julöppning i stan, jag skulle jättegärna vilja åka men vet inte hur jag slipper dit och hem :/
Jag har jättemånga bilder men jag orkar inte sätta upp dem nu så det får bli tills imorgon! :)

Nu ska jag försöka följa med i filmen! ;)

-josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0