Stafettkarnevalen 2011





















Hade inga många bilder så det får räcka!

Stafettkarnevalen för HIP ass KIZZ så tyckte jag gick bra fast vi inte vann något, men jag tyckte vi hade lätt häftigaste utstyrelse, hah :)
Fick också se The Fork, Elin Blom och Paradise - Oskar som uppträdde och Kaj kunnas var också där, hääftigt :D
Kom hem inatt lite efter halv två och vaknade tio och en halv timme efter, ganska skönt att få sova eftersom jag bara sov en halvtimme förra natten när vi skulle upp klockan tre och börja sminka oss ;) Men det var det värt !

Idag ska jag klippa allt gräs här hemma, det är inte lite kan jag säga!

Här kan ni se intervjuer
-Josefine




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0