en vanlig konversation med min far


min far till vänster, den andra gubben heter farbror!

jag sitter och äter en bulle i soffan, där vi annars inte helst ska äta! Min lillasyster blir arg och ropar direkt på farsan..

PAPPA ( med speciell röst, låtsas vara arg ): JOSEFINEE, DU SKA INT ÄT BOLLO I SOFFO!!!!
JAG: hahahahhaha du får int tal såde, har så sjuka magmuskler så ja kan int skratt åt de!
PAPPA: HAHAHAHAH har du magmuskler??

nu sitter han och sjunger till så ska det låta...

min syster ( den äldre )  påpekade idag också att jag blivit stor, fattade inte riktigt vad hon menade med det om hon syftade på tjock eller gammal, men jag hoppas ju på det senare förstås!

men som mitt motto lyder: mat är livet!

-Josefine


Kommentarer
Postat av: Jenny

Fortsätt ät du bara syrran! ;) haha så du blir lika stor som jag!

2011-03-18 @ 21:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0