grått nytt hår elr hu va de?



Glömde hälsa er Gott nytt år, så nu kommer ett litet försenat :)
Åkte till Jossos till klockan 7 och sedan kom taxin halv tio och vi åkte till Pixne där det inte var så roligt så jag ringde Rebecka och började gå till Bygdegården, satt där några timmar och kom hem 2 - halv 3 tiden:) Nyåret iår var väl inte sådär jättewow meen..

Vaknade 12 tiden idag och har nu duschat och städat rummet :) OCH min telefon hade slocknat så jag laddade den men när jag skulle slå in PIN koden så slog jag fel 3 ggr eftersom jag inte visste att det var annan PIN kod nä jag hade bytt till Saunalahti så nu kommer den där jävla PUK koden upp.. Vet icke vad jag ska gör nu, oteknisk som jag är :D

Ikväll hoppas jag på något roligt och galet, det är ju nyårsdagen och lördag, kan det bli bättre! Klockan är redan 3 ;O

-Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0