Året som vart!



Jag fixar ingen årsresume eftersom mina bilder har försvunnit och det inte blir så roligt att bara läsa långa texter :) Om ni vill se kan ni gå bakåt och läsa och se bilder ;)

Berättar superduperkort:

Årets som gått har varit underbart kan jag säga, hände mycket :) Fyllde moppeåldern och blev konfirmerad. Början av året var kanske inte sådär jättehäftigt eftersom jag fortfarande då var en hemmagris och ville bara vara hemma! Det har verkligen förändrats under året tycker jag :)
Sedan kom sommaren och jag var lyckligaste i världen nästan, allt gick så bra då, levde på stranden och åt aldrig hemma, pengarna for som bara den och lite färg fick man också, linjerna syns ännu idag tänkte jag säga men jag har ju fuskat lite när jag och min familjen tog flyget till Egypten och levde turistliv i en vecka, wonderbra var det!
Vintern kom och det blev mera fest och jag släppte loss och började tänka vi lever bara en gång jag var också hemma ganska sällan, skolan gick sådär, önskar kanske att jag hade satsat lite mera men sådär är det nu.. Sedan kom det efterlängtade jullovet och allt rullade på, mera fest och nu är året slut.

Och nu har jag lovat mig själv som ett litet nyårslöfte att detta år ska jag göra till succe, och jag ska se till att mina vänner hjälper till och att det blir ett oförglömligt år! Och jag ska försöka gå ut grundskolan iår med bra betyg och ett leende på läpparna, kanske en liten tår i ögat.

FÖR NU FAN KÖÖR VI TJEJER OCH GRABBAR!! Jag är taggad!
here we come!

-Josefine


Kommentarer
Postat av: madde

låter bra ! ja ji mee jaa :D

2011-01-02 @ 00:26:29
URL: http://malaxbruttonaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0