LOVE


Kavaj - JC | Topp - Gina | Leggings - H&M |sjal - Systers | Skor - Converse

Finskaprovet gick sådär, kunde ha gått bättre, samma med matteförhöret men inget jag kan göra något åt mera! Då jag kom hem började jag klippa gräset, blev färig för någon timme sen, sedan tvättade jag vespan och nu ska jag fortsätta på mitt engelska projekt :)
Ikväll komer äntligen idol igen, har längtat sedan förra fredagen ;)  haha

Hehee idag fick jag en godispåse av farmor och farfar eftersom dom har varit till norge och Sverige, hahah ilöövgodis ;D

-Josefine

Kommentarer
Postat av: Prebenragne

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2011-03-22 @ 15:26:01
URL: http://prebenragne.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0