Dagens accesoarer



Tänkte ta dagens outfit men så åt jag pizza ( hahah feett ) så jag klottade så det blev inget av det :)
Skoldagen gick snabbt, hade gymnastik men var nog med men tog det lugnare, började nog må lite dåligt men inte så farligt :) Ringde också och fixade Prao 2 idag till EOS, hoppas det bli bra, hon sa att vi ska vara beredda att använda kameror och skriva så det ska väl gå bra! ;D

Ska städa skrivbords lådorna idag, tror jag tar klädskåpet på samma gång så kan jag sätta bort lite sommarkläder så jag får rum med lite nya höstkläder ;) Åker till stan imorgon, ska försöka hitta nå mysiga höstkläder då! Men måste lämna fram lite sommarkläder som jag ska ha med till Egypten, iih åker om 25 dagar!!! :D:D Har bara varit till Teneriffa 08 så det ska bli spännande! :)

-Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0