Prao, EOS



Vaknade 7-tiden och trodde jag skulle dö! Det har nog aldrig varit så tungt att stiga upp som idag, var såå trött!
Gjorde mig färdig och mamma skjutsade mig till bussen, som jag tog in till stan :) Kom till stan kvart före nio och jag och Rebecka började gå ner mot Eos, kom dit klockan nio och så hoppade vi i bilden och åkte till Brändö, vikinga skolan och lyssnade på en föreläsning :) Sedan tillbaka till kontoret och började gundera lite vad vi ska skriva om, kom nog fram till lite grejer :)

Sedan slutade vi 3, började gå in mot stan och Rebecka gick till bussen som åkte halv 4 och jag gick i butikerna en stund och så till bussen till kvart över 4 :) Kom just hem nu och tänkte städa rummet efter helgen men morsan hade redan gjort det :)

det blir bara chill resten av kvällen tror jag :)

-Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0