11 Maj


Idag var flera i skolan till Tammerfors. Idag fick vi också ut vårt oförberedda hissaförhör som vi hade för någon dag sen, jag fick 9. Imorgon har vi hissaförhör igen på alla Finlands presidenter, hoppas det går lika bara som sist. 
Idag på morgonen gick hela skolan, lågstadie och gymnasie till kyrkan och lyssnade på fyra män som sjöng, de var faktiskt duktiga, och roliga också. Lämnade efter skolan och sy idag, mamma hämtade mig klockan 18, nu har ja just ätit middag och ska läsa lite på hissa och övriga läxorna. Skönt att bara ha en dag kvar av denna vecka, är ju ledig torsdag och fredag. Och på lörda ska jag först till en villa och sedan ska jag åka med vännerna på åminneöppning, hoppas det blir skoj. För dehär ha vi ju sett fram emot sedan Åminneavslutningen.
Hoppas ni också haft en bra dag!

-Josefine


Kommentarer
Postat av: Fotograf Emil Nilsson

Jättefina bilder!

Mvh Emil

2010-05-12 @ 12:35:53
URL: http://fotografemilnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0