:)


Alla ha vi vart småa! :)

Har inte haft någon blogglust idag heller för jag har haft så ont i magen så ja herregud..

Iallafall så slutade jag och Rebecka klockan 12 idag och åkte med bussen från skolan, jag steg av i malax och hon åkte vidare till vasa :)
Kom till tandläkaren 15 minuter före jag hade tid så det blev att vänta lite, det var också första gången på länge som dom inte var försenade :D Satt där inne i en timme och dom fixade och trixade och till och med fotograferade (med en vanlig digikamera) mina tänder!
Sedan väntade jag på mamma som slutade klockan två och så åkte vi till kyrkogården, för det är mormors födelsedag idag <3 :)Saknar dig otroligt mycket.

Då jag kom hem så fick jag en otrolig magknip så jag trodde nästan jag skulle dö, men nu är det bättre när jag har ätit lite och vilat :)

Imorgon är jag som sagt ledig, tror jag ska sy lite då. Det var länge sedan jag sydde, borde kanske sy färdigt kjolen och toppen nu ;D

nu sitter jag och ser på That '70s show :)

-Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0