Dålig uppdatering


Igår var det skriftskola från 15-18 sedan kom Rebecka hit och vi gjorde oss färdiga.
Sju tiden åkte vi till Madde där va Jessica redan, vi väntade på Alex och Josso och så nio tiden åkte vi iväg till solf på dans, helt okej kväll nog! :) Har inga bilder för jag hade inte med mig nån kamera!
Idag blev det att stiga upp 10 redan för jag hade skriftskol igen klockan 11, jobbigt. Kom hem lite före ett och nu sitter jag och väntar på syster så vi kan gå ut och gå :)

Ikväll blir det bara chill och så ska jag se på Rallybrudar ;) Har ni sett den?

-Josefine

Kommentarer
Postat av: t

nej, men den verkar bra, eller säger många :D

2010-03-24 @ 08:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0