Friday



Igårkväll åkte jag med Anna till strandservice, satt där och talade en stund tills anna kom på den briljanta iden att vi skulle ta hennes båt och åka till jessicas villa, sagt och gjort (utan flytvästar) :) Satt på Jessicas villa en stund till det var dags att börja leta oss hem, jessica och jimmy hängde på för dom skulle hem ! När vi kom till åminne åkte vi ner till stranden och var där några timmar tills jag och jessica hoppade på min dunder vespa och åkte hem  :) Kom väl hem halv 12 tiden kanske? Åt lite för jag hade inte ätit nåt annat än en glass, sedan var det bara att hoppa i säng!

Hade riktigt just somnat där det börjar bullra och regnet öste ner så jag trodde taket skulle komma in, lite blixtar kom det också, somnade nog till slut men det tog nog en stund.

Idag vaknade jag halv elva, mulet är det idag också och det kommer säkert komma ner mera regn idag :/

-Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0