Nikoon

här kommer lite bilder från åland och från idag :)


Köpte lakan på IKEA, 7,95


Ljus på IKEA, kommer inte ihåg priset :)


En vit sådan, 49 euro :) Fast min hade lite annorlunda ben :)

Detdär var vad jag köpte på ikea! Nu kommer andra bilder :)


Amir


Zakarias


SNÖSNÖSNÖ


;)



Haha var så trött igår att jag for till sängs redan klockan åtta, men somnade först klockan nio. Så idag var det nästan inga problem att komma ur sängen :)
Skolan var slö idag, hade bara jobbiga timmar. Idag ska jag sy fast lite paljetter på nån tröja tror jag, kan visa bilder senare. Ska börja ha mera bilder nu har jag bestämt! ;D
Imorgon åker jag in till stan efter skolan, så det inlägg kommer först till kvällen. :)

-Josefine :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0