Finland - USA

Sitter nu just och ser på ishockey elr ja, jag har på det så jag hör bara vad som händer ;D Iallafall så leder USA med
0-6, inte bra finlaand!
Har sett på Let's dance och ätit chips ikväll, och nu ska jag snart börja ta natten för jag ät jättetrött.
Imorgon åker jag till stan en sväng och sedan och simma, gud vad skönt det ska bli med en simtur ;)

Nu ska jag gå till mamma och beställa klänningen från ellos ;)

-Josefine

Glöm inte att rösta på mig i veckans blogg här, jag är nr 3 ;) RÖSTA!

Kommentarer
Postat av: Catomia

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2011-02-03 @ 13:02:40
URL: http://catomia.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0