plockat bär

mamma tog förästen bort mina slitna toppar ikväll, hatar mitt korta hår nu! Det är FÖR kort men härligt att ha de lockat som på bilden :) Bilden är tagen nu ;)

Det blir mindre uppdatering här nu när skolan börjat eftersom jag har annat att göra på dagarna än att sitta här :)
Men tog vespan till och hem från skolan idag, gick nog bra! :P kom hem 4 kanske? Åt lasagne och sedan bytte jag om och åkte till Farmor och Farfar och plockade svartvinbär med syster, fick ihop 10 liter :)

Nu har jag bytt header, den ska inte vara så här men jag väntar på att jag ska få några bilder av anna som vi var och tog igår, blev riktigt bra bilder! Ni får se dem sen :) Men jag fixa headern på måndag eller tisdag eftersom anna åker bort imorgon ;P

Nu ska jag snart krypa ner i sängs för jag är jättetrött, imorgon är det äntligen fredag också ;)

-Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0