Ifolor

Nu e jag gladgladglad för mina andra kort har kommit hem så nu väntar jag bara på att några ramar skall sättas runt dem, men det får jag räkna med att de blir inte på några dagar eftersom jag inte har tid att åka och köpa några :)
Det kommer bilder sen när jag orkar sätta in kameran i datorn ;D

Skolan var annars bra idag, imorgon blir det lång dag eftersom vi har sju timmar på onsdagar. Jag har 90 minuters gymnastik på morgonen, och vi har det värsta som finns  Orientering ;S Förra gången vi hade orientering gick det inte alls något bra men vi får hoppas att jag kommer med någon som fattar sig på orientering :D

Har ännu inte satt igång med historia provet, varje gång jag tänker att jag skall börja med det så börjar jag med något annat :)

Nu skall jag gå och städa sen blir det att försöka koncentera sig på historia, och då menar jag verkligen det ;D




-josefinesphotography

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0