:)




Kom en dålig bild men där ser ni lite av dagens outfit;
-jeanstights (synns inte)
-Stickad tröjja
-Cardigan



Kom just hem från skolan, och nu har jag fastnat här fast jag egentligen skulle måsta börja läsa på historia provet vi har på torsdan :)
Skolan gick ganska så snabbt idag, Rebecka, Rebecka var till virdois så det blev mest att man satt tyst på timmarna :D

När jag kom hem idag såg jag att ett av mina foton hade kommit, det var en bild på kusin amir. Jag har ännu inga ramar att sätta korten i men det ska jag nog köpa :) Har funderat att göra en av mina väggar till en fotovägg, om det blir så kommer det nog upp bild/bilder av den när det är klart! Hade beställt till ifolor, det är en väldigt bra och billig sida! Jag hade beställt 30 kort ungefär och det blev nåt på 10 euro ;)

Sitter ännu och funderar på hur jag skall få till till en header :D Men vi får hoppas att det snart händer nåt här annars blir det nog en blogg som ser väldigt tråkig ut!

Nu skall jag lyfta på fläsket och börja göra någonting!

-josefine

Kommentarer
Postat av: anna

bossit me fotovägg (Y) he ha ja tänkt la i i halvår.. men e var aldri tel na(A)

2009-09-29 @ 15:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0