höstlovsfredag!

Idag på morgonen när jag och Jenny satt och åt frukost (eller jaa, klockan va mellan 12 och 12.30) knackade det på dörren, ordentligt! Trodde det var pappa, men tänkte att han borde väl ha nyckel. J öppnade och moster, Zakke, Amir å Madde kom. Vi trodde att de inte skulle komma förrän minst 2 timmar senare, menmen vi fortsatte frukosten och jag klädde på mig.

Kring halv 2 åkte jag med moster in till stan. Då boupptäckningen var klar åkte jag med mamma till Prisma och handlade mat. När vi kom hem åt vi mat som Jenny hade fixat. För kanske en timme sen åkte moster och pojkarna till moffa.

Nu sitter jag med Jenny och tittar på Idol, med Michael Jackson-tema. Det kan bli riktigt intressant vem som tar järnet ikväll! Jag tycker att majoriteten av Idol-gänget är duktiga, men några favoriter är väl; Tove, Erik och Mariette.

Imorgon ska mamma, Jenny och jag åka till morfar när vi vaknar. Ska städa bort mommos saker och kläder bland annat. Det som vi inte har gjort ännu. Kommer säkert att vara där nästan hela dagen, sen ska vi åka och äta middag alla tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0