!!

Sitter nu och funderar på hur fan du kan göra såhär? Fattar du inte att du sårar ?
Det har hållit på en god stund nu och jag vill inte att det skall fortsätta längre! Skaffa bättre självförtroende och tänk inte bara på dig själv, du tror visst att det är bara dig det handlar om! Du är så jävla osäker på dig själv att du måste trycka ner alla andra och visa att vi är bättre än oss?

Jag har stått ut med dig tillräkligt länge nu! Det var bra en kort tid men nu kommer det tillbaka, jag fattar mig inte bara på dig? Hur kan du bara trampa ner folk på det här viset?
Jag har bestämt mig att stärka mig självförtroende och visa vad jag går för! För så här skall det inte gå till hödu!!
Okej jag vet att jag inte är en sån som sätter upp stoppskylten först utan jag är nog mera den som gör det sist och låter alla andra få gå före! Men nu har jag fått nog av det, jag måste stå på mig mera och skita i vad du gör för ärligt talat jag bryr mig inte!

Jag tänker inte vara din dörrmatta längre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0