Tonight's gonna be a good night!

Skolan gick bra idag, med 4 timmar tillval. Fick även ut kemiförhören, jag fick 10! :)
Nu är jag klar inför kvällen och ska åka till Madde, och därifrån åker taxin in till stan. Hoppas det blir en riktig kul kväll, shake ass e vad vi ska göra! haha. Kanske jag bloggar när jag kommer hem eller imorron. Konventen slutar tolv. Tyvärr missar jag kvällens idol, men kan se den i repris på söndan. Imorgon åker jag kanske in till stan en sväng med syrran. Nu ska pappa skjutsa mig och jag ska möta upp mina favorittjejer. Time for party!





Knäppte även en kvällens som består av
Linne, Gina Tricot
T-shirt, Jennys från Mango
Strumpbyxor, H&M
Halsband, Jennys
Ring, H&M
Armband, Lindex

Tror jag tar min läderjacka och klackisar till detta

Hoppas ni också får en bra fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0