tjohoo ;D


Bild tagen: Nikon D60 18-55mm

Dagens:
Jeanstights Vero moda
baslinne Gina tricot
T-shirt med nitar på axlarna Gina tricot
Kofta syrrans


Bild tagen: Nikon D60 18-55mm

Jessica igår vid kyrkan, de va SNÖ på trappan och på marken! :D


Bild tagen: Nikon D60 18-55mm

Anna igår! :)


Jessica åkte just hem nu, och jag sitter här men ska just gå och fixa nåt att äta! :)

Jag tar det från igår kväll:
Efter vi hade varit i kyrkhemmet så gick jag jessica och anna till kyrkan och tog kort på jessica, vi var kankse där i en timme och kallt som tusan var de! :D
Sedan kom papsen och hämtade oss och så lämnade jag hos jessica en stund, vi såg lite tv och så åkte jag hem.När jag kom hem satte jag mig framför filmen en mamma och tre systrar som gick på 4:an, den va jättebra! :)
Sen blev det bara att gå och sova eftersom det var gudstjänst på morgonen!

Idag vaknade jag klockan nio, steg upp och gjorde mig färdig och åtke med jessica till kyrkhemmet på gudstjänst, där var det inte så mycket folk! Efter gudstjänsten kom jessica hit och vi fixade bilderna som jag tog på henne igår!
Annars har vi int gjort så mycket medan hon vart här ;)

ikväll åer jag till anna med jessica och ser film! :)

-josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0