Lilla jul


Godmorgon! :)

Vaknade ganska tidigt idag av att ens lillasyster har på tv:n i högsta volym (nästan), då var klockan nio.
Nu har jag just ätit och ska dra på mej mina favorit jeanstights och städa upp i rummet. Jag flyttade också om här lite i rummet igår, ska nog visa bilder men jag måste låta kameran ladda :)

Idag ska jag också hinna ett varv till farmor, har inte sett henne på ungefär 3 veckor fast vi nästan är grannar :)
Och idag klockan tre så har jag lektion (skriftskolan) till klockan sex, altså vad tänker dom med? ;O
Sedan blir det ungdomsmässa men jag får se om jag åker på den elr om jag skippar det.

Igår åkte ju mariette ut ur idol, de var ganska synd eftersom hon är otroligt bra men alla dom som var kvar igår så var ju favoriterna men tove är ju nog ändå bäst! ;)

Måste också försöka dra mej ut och sälja några kalendrar idag också men jag har ju endast 3 stycken och vi ska ta en och så frågar jag hos farmor och farfar så tar dom väl en så är det bara att gå i försa bästa gård och se :)

Jag kom just på att det är ju lillajul ikväll också, hehe alltid lika roligt fast hur gammal man än blir! ;) Men det känns ju nog lite konstigt med en lillajul utan snö? ;O :D

Jajaa nu ska jag gå och städa lite! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0