älskar



Den här låten blev min favorit efter gårdagens idol, :)

Nu kommer svar på frågorna!


vad gillar du att göra på fritiden

beskriv dig med 3 ord

fest eller hemmakväll?

Jag gillar att fotografera och umgås me vänner ;)
Ohh, snäll, blyg, komme inte på ngt mera ;)
Det får nog bli fest :)

har du pojkvän ?
om inte, är du kär ?

Nej, jag har ingen pojkvän
-

Hur är du som vän ?

Jag vet inte riktigt, kanske den snälla ;)

"
Tjejerna kommer hit imorgon på en liten tjejkväll, det kommer bli kulkul :)"
vem är det?

hur många bästa vänner har du?

Var köper du dina mesta kläder?

Lågskor eller klackar?

Vad är ditt favvoämne i skolan?
Och sämsta?

N'r började du intressera dig för att fota?


Hehe, vi är kanska många men Rebecka x2 jessica madeleine anna alexandra josefine erika nadja nadia vet inte om jag glömde någon nu :)

Kanske rebecka x2 eftersom det e alltid vi eftersom vi går i samma klass ;)

H&M ginatricot kanske

Det får nog bli klackar ;)

Favoritämne i skolan är nog bildkonst och sämsta är historia kanske ;)

För 2 år sedan ungefär :)



De blev iallafall några frågor, hade inte frågestunden så länge men iallfall ;)

Nu blir det städning!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Det är bara att sega vilket/vilka du vill ha och så :) Det är lätt :)

2009-11-14 @ 12:48:19
URL: http://fannyadelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0