Godmorgon


Hahah, här sitter jag klockan nio nu och funderar varför det kan vara så tyst nere eftersom Papsen sa att han skulle väcka oss alla och börja städa, hhaha skulle ha lust att gå ner och riva av dom täcket och sätta på alla lampor och säga nu ska vi börja städa ;D hahah jaja dålig humor jag har idag :)
Menmen idag är det ju nyår, eller kanske ikväll? :P Och det blir ett vanligt nyår med emelie, hahha emmi, ska vi byta till den godare cidern iår också när vi skålar för det nya året? ;D

Inatt fick jag sova heela natten utan att vakna (Y) Skönt!
Ikväll tror jag att nyårs outfiten kommer att bli en hög sammetskjol och en vanlig topp under, hade tänkt köpa sånadär lösbara kedjor och nitar som man kan sätta på själv men inte hade dom det nej! :/ Så det får bli en vanlig topp tror jag ;)

Vad ska ni ha på er? ;) och Hur ska ni fira nyåret? :)

Ha det bra så länge ;)


OCH från och med den 8:de  till den 11:e Januari kommer Jag att vara på åland så det kommer inte att vara så mycket bloggande då för mig men jag ska försöka ;)

-Josefine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0